سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۸ میلیون تردد در شهر‌های مازندران به ثبت رسید

۱۸ میلیون تردد از ۲۶ اسفند پارسال تاکنون در شهر‌های مازندران به ثبت رسیده است.

سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۱۸ میلیون تردد در طرح نوروزی که از ۲۶ اسفند پارسال آغاز شده تا کنون در شهر‌های مازندران به ثبت رسیده است.

او افزود: ۱۰ میلیون افزایش تردد را در شهر‌ها و مدخل‌های ورودی استان در این مدت در مقایسه با مدت مشابه پارسال داشتیم که ۱۲۶ درصدی افرایش را نشان می‌هد.

سرهنگ بیگلری گفت:با توجه به افزایش تردد، رعایت نکردن مقررات توسط برخی از رانندگان موجب افرایش تصادفات منجر به فوت در جاده‌ها و شهر‌های مازندران در مقایسه با پارسال شده است.

او افزود:ترافیک هم اکنون در شهر‌ها و مدخل‌های ورودی مازندران روان بوده و فقط در محدوه مرزن آباد و عباس آباد ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ بیگلری گفت: بررسی‌ها نشان داد که اکثر تصادفات در جاده‌ها به علت سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ و در داخل شهر‌ها هم به علت عدم رعایت حق تقدم بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از مردم خواست از سفر‌های غیر ضروری به علت کرونا پرهیز کرده و در صورت اجبار سفر قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
انتهای پیام/س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.