سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع مرغ و میوه در استان مرکزی تا پایان تعطیلات نوروز

توزیع گوشت مرغ و میوه با هدف تنظیم بازار تا پایان تعطیلات نوروز در استان مرکزی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، توزیع گوشت مرغ گرم  از دیروز با هدف تنظیم بازار در استان مرکزی از سر گرفته شده و توزیع میوه نوروزی هم که قبل از تعطیلات آغاز شده تا پایان تعطیلات در استان مرکزی ادامه خواهد داشت.

جعفری رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: توزیع روزانه بیش از ۲۰۰ تن گوشت مرغ به صورت گرم برای تنظیم بازار از روز هفتم فروردین در استان از سر گرفته شده و که در روز هفتم فروردین از این مقدار ۷۰ تن در مرکز استان (اراک) توزیع شده است.

جعفری افزود: بر اساس برنامه پیش‌بینی شده گوشت مرغ در حد نیاز برای استان وجود دارد و در این راستا جای نگرانی نیست.

او اضافه کرد: توزیع میوه شب عید هم که قبل از تعطیلات آغاز شده تا پایان تعطیلات در استان مرکزی ادامه خواهد داشت.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی هم با بیان اینکه استان مرکزی سالانه ۶۰ هزار تن تولید مازاد مرغ دارد افزود: به مردم قول می‌دهیم تا زمانیکه بازار عرضه مرغ به تعادل نرسد به هیچ وجه اجازه صدور مرغ به خارج از استان مرکزی را نخواهیم داد.

آقازاده افزود: با اشاره به اینکه در یک هفته گذشته نوساناتی در بازار مرغ ایجاد شده بود گفت: در تامین و عرضه مرغ مشکلی نداریم وتصمیم بر این شد تا پایان تعطیلات نوروز هرشهرستان براساس سهمیه خود کار توزیع ادامه داشته باشد.

فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هم گفت: تا آخر کشتارگاه‌ها تعطیل نخواهند بود و باید کشتار انجام شود و نظام توزیع تا حد ممکن باید اصلاح شود تا ازاین شرایط نوسانات خارج شویم.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.