سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت و پشتیبانی از نیروی کار مهمترین عامل در تحقق رهنمود‌های مقام معظم رهبری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با تأکید بر تلاش برای تحقق شعار سال، گفت : حمایت و پشتیبانی از نیروی کار و تلاش برای رفع موانع تولید، مهمترین عامل در تحقق رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نامگذاری سال ۱۴۰۰ است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تحقق شعار تولید و پشتیبانی از تولیدات و برداشتن موانع تولید را از اولویت‌های این اداره کل در امسال دانست و گفت : تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نیازمند اراده جمعی است.

او حمایت و پشتیبانی از افراد خلاق و کارآفرین برای افزایش تولید و صادرات و در نهایت تبدیل کشور به یک قدرت اقتصادی را ضروری و راهبردی دانست و گفت : برای تحقق بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای شعار سال همه باید ریل‌گذاری اقتصادی را با هدف استقلال و بی اثرکردن تحریم‌ها در دستور کار قرار دهند.

عزیزی با اشاره به کاهش ۲ و نیم درصدی نرخ بیکاری استان براساس سند اشتغال در سال ۹۹، افزود: پارسال ۵۹هزار و ۷۱۳ فرصت شغلی به طور ناخالص در استان کرمانشاه ایجاد شد.

او افزود: بر اساس سند اشتغال استان و در راستای تحقق شعار سال و به منظور تداوم کاهش نرخ بیکاری و رسیدن به متوسط نرخ بیکاری کشور برای امسال، ایجاد ۵۰ هزار و ۸۵۴ فرصت شغلی به طور ناخالص برای استان پیش‌بینی شده است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.