سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت کرونا در مهاباد همچنان زرد است

در تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی شهر‌های کشور، وضعیت مهاباد همچنان زرد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا ضمن اعلام هشدار نسبت به موج چهارم بیماری کرونا در کشور، تازه‌ترین رنگ بندی از وضعیت کرونایی شهر‌های کشور را اعلام کرد.

بر همین اساس، شهر ارومیه باتوجه به روند افزایشی تعداد بستری‌های وارد وضعیت قرمز کرونایی شد.

همچنین براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان اشنویه نیز از وضعیت زرد به وضعیت نارنجی تغییر کرد تا تعداد شهر‌های نارنجی در استان به ۶ شهر برسد.

در حال حاضر شهر‌های نقده، چایپاره، ماکو، سردشت، بوکان و اشنویه در وضعیت نارنجی قرار دارند و ارومیه نیز در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در این باره گفت: شیوع کرونا در استان در تعطیلات نوروزی امسال به خاطر سهل انگاری و عادی انگاری شهروندان روند صعودی داشته و حتی به جایی رسیده که اکثر تخت‌های اختصاص یافته به کرونا در ارومیه پر شده است.

او در ادامه گفت: ویروس انگلیسی نیز در استان ما شیوع پیدا کرده و میزان ابتلا به آن زیاد شده که مردم باید این مورد را نیز در دستور کار داشته باشند.

آقازاده گفت: روند استفاده از ماسک نیز بسیار کاهش یافته و میزان آن حتی در برخی موارد به حدود پنج درصد می‌رسد که این روند بسیار نگران کننده است.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.