سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلیل کمبود و قطعی آب برخی روستا‌های سرپل‌ذهاب چیست؟

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : فرسودگی تاسیسات، خطوط انتقال و شبکه توزیع و از طرفی هم اضافه برداشت‌ها، دلیل کمبود و قطعی آب برخی روستا‌های بخش «قلعه‌شاهین» شهرستان سرپل‌ذهاب است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : خوشبختانه منطقه از نظر منابع تامین آب مشکل ندارد، اما برای رفع مشکل کمبود و قطعی آب برخی روستاها، ابتدا لایروبی سراب را در دستور کار داریم که تا ۲ ماه آینده انجام خواهد گرفت.

او گفت : برای تامین اعتبار بازسازی تاسیسات شبکه انتقال و توزیع آب از نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار سرپل ذهاب درخواست می‌کنیم اعتبارات ملی و استانی حوزه آب روستایی را بیش از سال‌های قبل مورد توجه قرار داده تا ما هم بتوانیم به وعده‌های خود عمل کرده و شرایط مناسبی در خور مردم شهرستان ایجاد کنیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه افزود: با توجه به اینکه در بعضی از روستا‌های بخش مرکزی و مجتمع‌های آبرسانی نیاز به تامین منابع جدید آب از جمله حفر چاه وجود دارد مقرر شد تا ۱۰ روز آینده کارشناسان منابع آب جهت بررسی لازم و مکان یابی محل حفر چاه جدید به منطقه اعزام شوند.

کاکاوند ادامه داد: مشکل کمبود آب تعدادی از روستا‌ها را نیز می‌توان با تامین آب از چاه‌های اجاره‌ای خصوصی که با توجه به راه اندازی سامانه گرمسیری از مدار خارج شده اند و با کمک فرماندار شناسایی شده اند، برطرف کرد.

او گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان که از سال‌های گذشته به دلیل کمبود اعتبار و در چند مورد به دلیل وجود معارض و مشکلات اجتماعی ناتمام مانده اند نیز نیازمند رفع مشکل است و در این زمینه تلاش خود را به کار می‌گیریم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.