سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خوزستان:

فرماندارن شهر‌های قرمز دلیل وضعیت را به مردم توضیح بدهند

سلیمانی دشتکی گفت: فرمانداران شهر‌های وضعیت قرمز، دلایل شرایط خود را به مردم توضیح بدهند.

قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: فرمانداران شهر‌هایی که به وضعیت قرمز تغییر رنگ داده اند، دلیل این شرایط را به مردم توضیح یدهند.

او با بیان اینکه این وضعیت نتیجه توجه نکردن به قانون و شیوه نامه‌های بهداشتی است، افزود: با برگزار کنندگان مراسمات به صورت جدی برخورد شود که نیازمند ورود جدی مامورین انتظامی جهت کنترل این موضوع است.

سلیمانی دشتکی همچنین با اشاره به رسم تیراندازی، بیان کرد: اگر در مراسمات جنگ افزار استفاده شود، توقیف و برخورد قانونی در نظر گرفته شود، همچنین در شهر‌های قرمز و نارنجی مراسم نیمه شعبان به صورت مجازی برگزار شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: رسیدن به وضعیت مطلوب نیازمند همت مردم در رعایت شیوه نامه‌ها است، زیرا آمار فوتی‌های کرونا با توجه به جمعیت استان بالا است؛ دیروز ۱۹ مبتلا به کرونا در استان جان باختند که اگرچه به نسبت به روز‌های گذشته کمتر بود، اما همچنان نسبت به جمعیت استان زیاد هست.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ساعت کاری ادارات و حضور کارکنان باید همانند گذشته در این هفته نیز اعمال شود، اظهار داشت: حضوری ۱۰ درصدی در ادارات غیر ضروری و حضور یک سوم کارکنان در ادارات ضروری اجرایی شود.

قاسم سلیمانی دشتکی در پایان خواست تا با برگزاری بازار پرنده فروشان در ۲ حوزه اهواز و کارون به صورت جدی برخورد شود.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.