سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میلانی‌ها جایگزین دوناروما را انتخاب کردند

مدیران تیم فوتبال میلان جایگزین احتمالی دروازه بان ملی پوش خود را مشخص کردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه‌های ایتالیایی بعد از موفق نشدن  تیم فوتبال میلان برای تمدید قرارداد با دروازه بان ملی پوش خود یعنی دوناروما، مدیران نقل و انتقالاتی این تیم ایتالیایی صحبت‌های خود را برای جذب دروازه بان موفق تیم فوتبال لیل (مایگن ) آغاز کرده اند و در صورت تمدید نکردن دوناروما با میلان و خروج او از این باشگاه، با این دروازه بان فرانسوی که در فصل کنونی لوشامپیونه عملکرد بسیار درخشانی داشته است، قرارداد امضا خواهند کرد.

تیم فوتبال لیل در این فصل تا پایان هفته سی ام لیگ فرانسه، تنها ۱۹ بار دروازه خود را باز شده دیده و در میان تمام تیم‌های این لیگ کمترین گل دریافت شده را ثبت کرده است. اتفاقی که لیل بخش بزرگی از آن را مدیون دروازه بان جوان خود مایگن است.

قرارداد مایگن یک سال دیگر با باشگاه لیل به اتمام می‌رسد و بنا بر این میلانی‌ها می‌توانند با هزینه کمتری نسبت به سایر دروازه بانان بزرگ جهان او را جذب کنند. باشگاه لیل هزینه انتقال احتمالی او را ۲۰ میلیون یورو تعیین کرده است و در صورت دریافت این مبلغ مشکلی با جدایی دروازه بان اول خود ندارد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.