سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در لرستان:

مجموع مبتلایان به کرونا در لرستان به ۷۳هزار و ۶۲۶ نفر رسید

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در لرستان گفت: به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی از طرف مردم خطر پیک چهارم کرونا استان را تهدید می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، مریم کوشکی دبیر ستاد مبارزه با کرونا در لرستان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۵۲ هزار و ۱۶۴ نمونه تست کرونا به آزمایشگاه ارسال شده که از این تعداد جواب ۲۵۰ هزار و ۴۴۰ نمونه داده شده است.

او با بیان اینکه از مجموع جواب‌های داده شده، تست ۷۳ هزار ۶۲۶ نمونه مثبت و ۱۷۶ هزار ۸۱۲ نمونه منفی بوده است افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون متاسفانه هزار و ۳۷۶ فوت قطعی بر اثر کرونا در استان ثبت شده و هم اکنون ۲۴۰ نفر بستری مشکوک و قطعی در استان وجود دارد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا استان لرستان با اشاره به رنگ‌بندی جدید وضعیت کرونا در استان لرستان بیان کرد: متاسفانه وضعیت شهرستان بروجرد به قرمز رسیده و شهرستان‌های خرم‌آباد، ازنا، دورود و شهرستان پلدختر نیز از وضعیت نارنجی به زرد رسیده و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار دارند.

کوشکی با بیان اینکه متاسفانه درصد رعایت دستورالعمل ‌های بهداشتی در استان کاهش پیدا کرده است گفت: به دلیل عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از طرف مردم خطر پیک چهارم کرونا استان را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.