سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران:

خبر خوش مدیرکل سرمایه گذاری استانداری تهران به صنعتگران

عطایی گفت: صدور مجوز احداث، توسعه، تغییر خط تولید و تغییر محل واحدهای تولیدی در محل استقرار در نواحی صنعتی مستلزم استعلام از محیط زیست نیست.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون عطایی مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران با اشاره به مطالبه صنعتگران جهت احداث، توسعه و تغییر خط تولید اظهار داشت: توسعه واحد‌های صنعتی در استان تهران متقاضی زیادی دارد.

وی ادامه داد: در راستای تسهیل فعالیت صنعتگران اصلاح ماده ۴ مقررات و ضوابط استقرار واحد‌های تولیدی، صنعتی و معدنی و ابلاغیه سازمان حفاظت محیط زیست مطرح شد.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران عنوان کرد: بر این اساس صدور مجوز احداث، توسعه، تغییر خط تولید و تغییر محل واحد‌های تولیدی در محل استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی که تحت نظارت سازمان محیط زیست رده بندی شده اند، مستلزم اخذ استعلام از سازمان محیط زیست نیست.

عطایی سپس گفت: طبق این اصلاحیه در شرایط اضطرار اگر ایجاد، توسعه و موارد مربوط به واحد‌های صنعتی، تولیدی و معدنی آلایندگی نداشته باشند به تشخیص شرکت شهرک‌های صنعتی انجام می‌شود و نیازی به استعلام از محیط زیست ندارند.

وی سپس خاطرنشان کرد: این اصلاحیه تا حدودی مشکل صنعتگران را رفع می‌کند، در عین حال پیگیر مصوبه اصلاح قانون ممنوعیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری استان تهران هستیم تا این واحد‌ها بعد از استقرار در مرحله بهره برداری دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: صنعتی ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.