سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید کنترل نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز در استان قزوین

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان طرح تشدید نظارت بهداشتی در استان قزوین تا ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، دکتر یدالله کلهر معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: با توجه به ضرورت تشدید کنترل ونظارت بهداشتی بر تولید، عرضه فرآورده‌های خام دامی و به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان طرح تشدید نظارت بهداشتی از ۲۵ اسفند سال ۱۳۹۹ در استان قزوین به مورد اجرا درآمده و تا ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ ادامه دارد.

دکتر کلهر افزود: طرح ویژه نظارتی نوروز از طریق ساماندهی اکیپ‌های ثابت و سیار کنترل ونظارت بهداشتی دامپزشکی در نوروز از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ در دو شیفت کاری بر مراکز توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی نظارت مستقیم دارد که این نظارت‌ها با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان نیز در پیش است، ادامه دار خواهد بود.

او از هم استانی‌های محترم خواست: فرآورده‌های خام دامی (گوشت و مرغ و ماهی و ...) مورد نیاز خود را از مراکز مجاز مورد تایید دامپزشکی خریداری نموده ودر هنگام خرید به مندرجات شناسه الصاقی بر روی لاشه (مهر لاشه) ویا بسته بندی از قبیل تاریخ تولید، انقضا ومحل تولید فرآورده خام دامی و... توجه بفرمایند.

عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ با دامپزشکی در میان بگذارند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.