سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش از ۳۴۵ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد با نرخ مصوب دولتی

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه از توزیع بیش از ۳۴۵ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد با نرخ مصوب دولتی در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهریار قاسمی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با اشاره به آغاز توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد با نرخ مصوب دولتی در استان از ۲۳ اسفند، گفت : تاکنون ۳۰۵ تن گوشت مرغ منجمد باقیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای مصرف کننده در سطح استان توزیع شده است.

او با اعلام اینکه ۴۰ تن گوشت قرمز منجمد نیز در استان توزیع شده، گفت : گوشت منجمد گوساله که شامل گوشت سردست و نرمه است با قیمت هر کیلوگرم ۸۰ هزار تومان به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

او با بیان اینکه گوشت قرمز و مرغ منجمد در ۴۰ مرکز در شهر کرمانشاه و ۲۰ مرکز در شهرستان‌ها در حال توزیع است، افزود: متقاضیان می‌توانند برای تهیه این اقلام پروتئینی به فروشگاه‌های بزرگ مراجعه کنند.

قاسمی با بیان اینکه کلیه کارکنان شرکت پشتیبانی امور دام استان در تمام ایام تعطیل و غیر تعطیل مشغول توزیع مرغ منجمد وگوشت قرمز منجمد هستند، افزود: توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.