سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۲ هزار و ۳۰۰ تست سریع کرونا در باغملک

سرپرست مرکز بهداشت باغملک گفت: حدود ۲ هزار و ۳۰۰ تست سریع کرونا ویروس از افراد ناقل و بیمار در منازل گرفته شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افکارده سرپرست مرکز بهداشت باغملک ضمن تقدیر و تشکر مجدد از پرسنل خدوم و زحمتکش گفت: جهت کنترل و مدیریت اپیدمی کرونا با تیم‌های رهگیری با مراجعه فوری به درب منازل، ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از افراد در معرض تماس با بیمار قطعی را از نظر علایم بیماری بررسی کرده اند.

او بیان داشت: حدود ۲ هزار و ۳۰۰ تست سریع از افراد ناقل و بیمار در منازل گرفته شد و همچنین تعداد ۶۰۰ مورد نمونه پی، سی، آر جهت تشخیص قطعی از افراد مشکوک در مرکز منتخب گرفته شد.

افکار زاده افزود: تیم‌های نظارتی در این ایام تعداد ۹۸۰ بازدید روتین از اماکن، صنوف، کارگاه‌های فنی داشته اند، که از این تعداد ۱۷ مورد پلمپ صورت گرفته است.

سرپرست مرکز بهداشت باغملک تصریح کرد: با توجه به شروع دیدو بازدید‌ها و ایام تعطیلات نوروزی و دورهمی‌های خانوادگی و تردد مسافران بدون در نظر گرفتن اصول بهداشتی این بیماری به طور جهشی موارد ابتلا افزایش یافته است، که همچنان کار ما و پرسنل بهداشت و درمان را با مشکل اساسی مواجهه می کند.

 این مقام مسئول ادامه داد: خواهشمندیم جهت مدیریت و قطع زنجیره ویروس و حفظ سلامتی خود وهمشهری‌های عزیز انتظار می رود نکات بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.