سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زباله دور و بر موزه رئیسعلی دلواری را گرفته است

رئیس اداره میراث‌فرهنگی تنگستان گفت: شهرداری دلوار به جمع آوری پسماندهای اطراف موزه رئیسعلی دلواری توجهی ندارد و این موضوع باعث ناراحتی مردم و بازدیدکنندگان شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امرالله جعفری رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تنگستان بیان کرد: موزه رئیسعلی دلواری در همه روزهای سال فعال است و می‌طلبد با توجه به ساماندهی و ایجاد فضای سبز محیطی اطراف این موزه که فضای عمومی و شهری محسوب می‌شود و همچنین گردشگران از آن استفاده می‌کنند، به طور ویژه برای پاکسازی در اولویت عملیات اجرایی شهرداری این شهر قرار گیرد.

او ادامه داد: ما بر اساس وظایف خود داخل موزه را بهسازی کرده‌ایم و ادامه بهسازی فضای موزه نیز در برنامه سال ۱۴۰۰ قرار دارد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تنگستان با اشاره به شاخص بودن شهید رئیسعلی دلواری در کشور تاکید کرد: این شهید بزرگ بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب، قهرمان مبارزه با استعمار انگلیس است، و جا دارد هر کدام از دستگاه‌های اجرایی و مرتبط مستقر در شهر دلوار، بر حسب وظیفه برای بهبود موزه تلاش کنند.


بیشتر بخوانید


جعفری با اشاره به اینکه نگهداری فضای پیرامونی موزه جزو وظایف شهرداری است، افزود: به‌دنبال کار در فضای همکاری هستیم زیرا اعتقاد داریم شهید رئیسعلی دلواری و موزه دلوار متعلق به مجموعه میراث‌فرهنگی نیست و به فرد فرد مردم استان، به ویژه شهروندان دلوار تعلق دارد و همه ما باید در جایگاه خود نسبت به این موضوع احساس مسئولیت کنیم.

او گفت: در روز‌های اخیر فضای سبز اطراف این موزه مناسب استفاده بازدید کنندگان نبود که امیدواریم شهرداری برای حل این مشکل اقدام کند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تنگستان عنوان کرد: جای تعجب است که شهرداری پسماندهای حوالی این موزه را جمع آوری می‌کند، ولی فضای اطراف موزه را رها کرده که این موضوع باعث آزرده خاطر شدن مردم شده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.