سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگرانی از روند چشمگیر افزایش بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی چند روز گذشته روند افزایشی میزان ابتلا به بیماری کرونا در استان چهارمحال و بختیاری چشمگیر بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: هم اکنون افزایش میزان شیوع بیماری کرونا در استان چهارمحال و بختیاری نتیجه برخورد‌ها و مراودات اجتماعی مردم طی ۱۰ روز گذشته است.

او با بیان اینکه آمار کنونی متاثر از تراکم‌ها و شلوغ‌های قبل از عید است افزود: هم اکنون چهارمحال و بختیاری با افزایش بار بیماری مواجه است.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: مردم باید در دید و بازدید‌ها و مسافرت‌های نوروزی نسبت به رعایت نکات بهداشتی بیشتر توجه داشته باشند، و در صورتی که این عدم رعایت بهداشت تداوم یابد روند شیوع بیماری بدتر خواهد شد.

او از مردم خواست: در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، ممنوعیت مسافرت و عدم برگزاری دید و بازدید، مهمانی‌ها و دورهمی‌ها به منظور جلوگیری از شیوع بیماری و قطع زنجیره انتقال ویروس بیش از پیش اهتمام ورزند.

شیرانی در خصوص تقسیم بندی رنگ‌های شهرستان‌های ۱۰ گانه استان به لحاظ وضعیت بیماری کرونا گفت: کماکان شهرستان سامان به رنگ نارنجی و با محدودیت‌های بیشتر و مابقی شهرستان‌ها به رنگ زرد و با محدودیت‌های گروه‌های ۳ و ۴ است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.