سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب بیش از ۷۲ مرکز متخلف بهداشتی از آغاز طرح سلامت نوروزی در کرمانشاه

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از انجام ۷ هزار و ۶۸۷ مورد بازرسی توسط بازرسان بهداشت محیط در استان خبر داد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از انجام ۷ هزار و ۶۸۷ مورد بازرسی توسط بازرسان بهداشت محیط در استان و پلمب بیش از ۷۲ مرکز متخلف بهداشتی از آغاز طرح سلامت نوروزی از مراکز و اماکن استان خبر داد.

او گفت : طرح بسیج سلامت نوروزی در استان از روز ۲۵ اسفندماه با فعالیت ۳۰۰ بازرس بهداشت محیط و حرفه‌ای در قالب ۷۳ تیم آغاز و تا ۱۵ فروردین امسال در سطح استان اجرا می‌شود.

او ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به صورت شبانه و سرزده روزانه از ساعت هشت صبح تا هشت شب کار نظارت و بازرسی را با دقت انجام می‌دهند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: بازرسان ضمن تشدید نظارت و کنترل‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی، اقامتی و بین راهی نظارت‌های لازم بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونا را نیز در دستور کار خود قرار دادند.

او به انجام ۷ هزار ۶۸۷ مورد بازرسی توسط بازرسان بهداشت محیط در استان از آغاز طرح سلامت نوروزی از مراکز و اماکن استان خبر داد و ادامه داد: ۲۵۰ واحد متخلف در بازده زمانی اجرای این طرح به مراجع قضایی معرفی و ۷۲ واحد هم پلمب شده است.

شکیبا گفت: در این مدت یک‌هزار و ۷۱۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط معدوم شد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.