سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۷۹ هزار و ۳۹۶ مورد نمونه گیری کرونا در چهارمحال و بختیاری

از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون در استان چهارمحال و بختیاری ۷۹ هزار و ۳۹۶ نمونه گیری انجام و ابتلای ۲۶ هزار و ۱۷۷ نفر به کرونا قطعی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون در استان چهارمحال و بختیاری ۷۹ هزار و ۳۹۶ نمونه گیری انجام و ابتلای ۲۶ هزار و ۱۷۷ نفر به کرونا قطعی شده است.

او افزود: هم اکنون شهرستان سامان در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد هستند.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری منحوس کرونا، از برگزاری هرگونه تجمع، دورهمی و مهمانی‌های خانوادگی در ایام تعطیلات عید نوروز خودداری شود.

او ادامه داد: به طور متوسط روزانه برای حدود ۵۰۰ نفر از کسانی که در تماس نزدیک با بیماران بودند و یا فاقد علامت بیماری هستند تست رپید با همکاری حوزه بهداشتی دانشگاه و شبکه‌های ۹ گانه، تیم‌های سیار طرح سپهبد شهید سلیمانی در شهرستان‌های ۱۰گانه استان انجام می‌شود.

شیرانی گفت: در ششمین روز از فروردین ماه و در قالب برنامه بسیج سلامت نوروزی، گشت مشترک اماکن عمومی و اداره تعزیرات، بازرسی و نظارت بر فعالیت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و رستوران‌های شهرکرد و در راستای تشدید نظارت و بازرسی‌های بهداشتی و تذکر بابت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، با توجه به وجود نواقص و تخلفات بهداشتی دو اخطار پلمب صادر و دو مورد معرفی به مراجع قضایی انجام شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.