سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی بهبهان:

کرونا ۱۸۰ بهبهانی را گروگان گرفت/ یک نفر سوار قطار مرگ شد

مکفا با اشاره به شناسایی ۱۸۰ بیمار کرونایی در بهبهان گفت: با فوت یک نفر طی دیروز، شمار جان باختگان مبتلا به کووید ۱۹ به ۱۸۹ تن رسید.

مسعود مکفا سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طی دیروز ۷۵۰ تست کرونا انجام شد که نتیجه ۱۸۰ مورد در آماری نگران کننده مثبت شده است.

او با اعلام تکمیل ظرفیت همه تخت‌های بیمارستان‌های تابعه دانشکده علوم پزشکی بهبهان و ویژه بیماران کرونایی بیان داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون، ۸ هزار بیمار مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی شده است و مورد و هم اکنون بیش از ۸۰۰ نفر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

مکفا با بیان اینکه بهبهان با این روند افزایشی همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و باتوجه به بستری بودن ۶۴ بیمار بطور همزمان در شرایط بسیار نگران کننده‌ای است، اظهار کرد: با جان باختن یک بیمار کرونایی طی دیروز، شمار فوتی‌های مبتلا به این بیماری در این شهرستان به ۱۸۹ نفر رسید.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی بهبهان بیان داشت: باتوجه به شرایط خاص کنونی، افزایش رعایت محدودیت‌های بهداشتی، اجتناب از شرکت در اجتماع، استفاده از ماسک و شست و شوی مکرر دست‌ها همچنان ضروری است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.