سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اعلام کرد؛

ابتلای ۱۹ نفر دیگر به ویروس منحوس کرونا

مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از قطعی شدن ابتلای ۱۹ نفر دیگر در استان چهارمحال و بختیاری، به ویروس منحوس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۴۴ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه کردند؛ که ۲۰۰ نفر به صورت سرپایی و ۴۴ نفر بستری شدند.


 شیرانی افزود:از این تعداد ۵۷ بیمار سرپائی مثبت هستند و از ۴۴ بیمار بستری در مراکز درمانی نتایج آزمایش ۱۹ نفر مثبت اعلام شده است.


او افزود: کل بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان چهارمحال و بختیاری ۱۲۱ نفر است که از این تعداد ۸۵ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند و ۱۶ نفر در بخش‌های ویژه بستری شدند.


بیشتر بخوانید



به گفته شیرانی، در٢۴ ساعت گذشته آمارفوتی گزارش نشده و تعدادفوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری همان ۸۰۴ نفر است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: رعایت نکردن اصول بهداشتی از سوی افراد ساده انگار موجب افزایش شیوع بیماری در استان شده است.


شیرانی افزود: از لحاظ تقسیم بندی رنگ‌ها همچنان شهرستان سامان در وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان‌ها در محدوده زرد قرار دارند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.