سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه خلخال براستفاده از ظرفیت‌های منطقه برای اشتغال تاکید کرد

حجت الاسلام کریم اسدی با اشاره به ظرفیت‌های بی بدیل در این منطقه بر استفاده از این قابلیت‌ها در ایجاد فرصت‌های اشتغال تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید، پشتیبانی و رفع موانع از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل به این مهم را موجب رونق اقتصاد و تامین شغل در این شهرستان ذکر کرد.

او با اشاره به ظرفیت‌های بی شمار خدادادی خلخال از جمله منابع طبیعی، مراتع سرسبز، وفور آب‌های جاری، وجود زمینه‌های مختلف تولید در عرصه‌های کشاورزی و دامداری خواستار تلاش مسئولان درسال جاری برای استفاده از این ظرفیت‌ها در رفع مشکل بیکاری منطقه شد.

خطیب جمعه خلخال با تاکید بر توزیع عادلانه ثروت، امکانات و اعتبارات در سطح ملی واستانی اظهار کرد:همه مردم مناطق استان در امکانات و اعتبارات سهم دارند و باید از آن بهره‌مند شوند.

او با تبریک ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) به منتظران آن حضرت گفت:با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه انتظار از مردم ولایی و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت (ع) این شهرستان برگزاری محافل جشن و سرور مطابق با پروتکل‌های بهداشتی و با آذین بندی سردرب مغازه‌ها ومنازل است.

امام جمعه خلخال با تبریک سالروز سربازان گمنام امام زمام (عج) اظهار کرد: زیر ساخت همه فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی ومذهبی جامعه وجود امنیت پایدار بوده و همه این مسایل با امنیت مفهوم و معنی پیدا می‌کند.

حجت الاسلام اسدی اظهار داشت: امنیت بی نظیر امروزی جامعه کشورمان که دوست ودشمن نیز به آن اعتراف می‌کنند در سایه تلاش سربازان گمنام امام زمام (عج) حاصل شده است.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.