سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کردستان:

خدمات مرزی هلال احمر در بحث کرونا قابل تقدیر است

مرادنیا گفت: خدمات هلال احمر با اجرای طرح غربالگری مسافران از لحاظ کرونا توسط این جمعیت در مرز باشماق مریوان قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان روز جمعه در دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان و برخی از مدیران این جمعیت اظهار داشت: هلال احمر همواره نشان داده که در همه مواقع کنار مردم ایستاده و از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم در شرایط سخت و بحرانی دریغ نکرده است.

او با بیان اینکه خدمات غربالگری و پیشگیرانه هلال احمر می‌تواند به عنوان یکی از راه‌های مطمئن برای عدم ورود مبتلایان کرونا به کشور باشد، افزود: غربالگری حدود یک هزار نفر در طرح نوروزی هلال احمر یکی از راه مهم پیشگیری از شیوع مجدد این بیماری در استان بوده و نقش بسیار مهمی در سلامت جامعه دارد.

استاندار کردستان از اظهار آمادگی جمعیت هلال احمر برای راه اندازی طرح غربالگری در مرز سیرانبند بانه نیز تقدیر کرد و گفت: در حال حاضر در این مرز تردد مسافر انجام نشده و در صورت نیاز از خدمات هلال احمر برای کمک به مردم استفاده خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این جمعیت به سطح بالای آمادگی امدادگران برای ورود به هر گونه سوانح و اتفاقات غیر مترقبه اشاره و اضافه کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روز آماده ارایه خدمات امدادی به هموطنان هستند.

پیام جلالی خواستار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط اقشار مختلف مردم شد و ادامه داد: همه افتخار ما این است که بتوانیم قدمی کوچک در مسیر خدمت رسانی به مردم استان کردستان برداریم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.