سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در هرمزگان مطرح کرد؛

تحقق شعار تولید،پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نیازمند کار جهادی

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت:با همکاری مردم و تدبیر مسئولان موانع تولید باید به سرعت در کشور برداشته شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه گفت:با توجه به جنگ اقتصادی دشمن در مقابل ملت ایران، باید با همکاری مردم و تدبیر مسولان، به سرعت موانع تولید در کشور برداشته شود.

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای سال ۱۴۰۰ افزود: حفظ هوشیاری در برابر جنگ اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، دیپلماسی، رسانه‌ای و روانی دشمن از مهمترین درس‌های سخنان ایشان است که باید بعنوان نقشه راه به آن نگریسته شود.


بیشتر بخوانید


او همچنین به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد برجام اشاره کرد و گفت: ما در موضوع برجام هوشیاری لازم را به کار نبردیم و به همین دلیل با پیمان شکنی کشور‌های غربی و لغو نشدن تحریم‌ها روبرو شدیم.

امام جمعه بندرعباس  خاطرنشان کرد: در این شرایط رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند تا زمانی که کشور‌های غربی به وعده‌های خود عمل نکنند و تحریم‌ها هم لغو نشود به برجام بر نمی‌گردیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در پایان سالروز جمهوری اسلامی و اعیاد شعبانیه را به مردم تبریک گفت و همگان را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.