سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه مهاباد:

برای رفع موانع تولید پشتیبانی از کالای داخلی در اولیت است

ماموستا امامی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبری با عنوان سال "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" گفت: تحقق شعار سال نیازمند پشتیبانی از تولید داخلی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا امامی امام جمعه مهاباد امروز در نخستین نماز جمعه سال جدید اظهار کرد: تمام شعار‌های چند سال گذشته نشان دهنده توجه ویژه مقام معظم رهبری به موضوع شکوفایی اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت و رفاه جامعه دارد.

او اضافه کرد: با شناخت ظرفیت‌های موجود و الگوبرداری از کشور‌هایی که با برنامه ریزی طولانی مدت هم اکنون به قطب‌های اقتصادی دنیا تبدیل شده اند، می‌تواند به این شکوفایی رسید.

ماموستا امامی با بیان اینکه هنوز برخی از مسئولان با فرهنگ تولید و اشغالزایی بیگانه هستند، اظهار داشت: مدیران تولیدی و کسانیکه خواهان سرمایه گذاری در جهت تولید و ایجاد اشتغالزایی برای جوانان هستند، در پیچ‌وخم کار‌های زاید اداری مستهلک شده و کار را به صورت نیمه رها می‌کنند.

او در ادامه با اشاره به افزایش دوباره آمار مبتلایان به کرونا اضافه کرد: در روز‌های گذشته تعداد مرگ و میر‌های ناشی از کرونا در کشور افزایش یافته است بنابراین باید این ویروس منحوس را جدی گرفته و با رعایت بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی از شیوع مجدد ان جلوگیری کنیم.

خطبه نماز جمعه مهاباد پس از چهار هفته تعطیلی امروز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.