سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشفیات سرقت در کردستان ۱۸ درصد افزایش یافت

رئیس پلیس آگاهی کردستان گفت: میزان کشفیات سرقت در کردستان از زمان آغاز طرح نوروزی تا روز گذشته ۱۸ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبدالله فاتحی رئیس پلیس آگاهی کردستان گفت: پلیس در ایام نوروز در آماده‌باش ۱۰۰ درصدی بوده و همه توان و امکانات خود را بکار گرفته تا خللی به امنیت و آرامش مردم استان وارد نشود.

او با عنوان اینکه در ایام نوروز همه نیرو‌های پلیس آگاهی کردستان تلاش کردند تا مردم تعطیلات خوبی را داشته باشند، افزود: در این ایام علاوه بر خدمت بی‌وقفه به مردم، اولویت اصلی ما پیشگیری از سرقت منزل بوده است.

رئیس پلیس آگاهی کردستان پیشگیری از وقوع سرقت را مستلزم اقدامات پیشگیرانه و مشارکت فعال همه شهروندان دانست و ادامه داد: اقدام به موقع پلیس در کشف سرقت و انواع جرایم، منجر به افزایش اعتماد عمومی و جلب مشارکت‌های مردمی می‌شود.

فاتحی یادآور شد: در همین راستا کشف سرقت در سال جاری در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۱۸ درصدی کشفیات مواجه بوده‌ایم.

او با اشاره به اینکه ۷۹ درصد از سرقت‌های سال گذشته در استان نیز کشف شدند، بیان کرد: با توجه به اینکه بخشی از سرقت‌های سال گذشته نیز طی چند روز گذشته از سال ۱۴۰۰ کشف شده‌اند موفق به کشف ۱۰۹ درصدی کشفیات سرقت شده‌ایم.

رئیس پلیس آگاهی کردستان گفت: خوشبختانه در کردستان جرائم و سرقت‌های خشن نداریم و ۷۷ درصد سرقت‌ها خرد بوده و عامل آن‌ها معتادان هستند.

فاتحی اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران پلیس آگاهی در سطح استان توانستیم در بحث کشف سرقت عملکرد قابل قبولی داشته و رتبه اول کشور را در بحث کشف شرقت به دست آوریم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.