سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبدیل سالن فرودگاه به رینگ بوکس!

درگیری فیزیکی شدید چند مسافر با کارمند فرودگاه موجب بی نظمی در یکی از فرودگاه های آمریکا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درگیری فیزیکی شدید مسافران با مامور بازرسی صحنه‌ای عجیب را در یکی از فرودگاه‌های آمریکا رقم زد. در این حادثه که روز سه شنبه در فرودگاه «هارتسفیلد جکسون» آتلانتا رخ داد پلیس برای خاتمه دادن به درگیری وارد عمل شد.

در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده لحظه وقوع درگیری در این فرودگاه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که چند مسافر به صورت فیزیکی با مامور بازرسی درگیر شده‌اند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد پلیس فرودگاه وارد عمل شد و با استفاده از شوکر برقی به این درگیری خاتمه داد.

بنا به گزارش اداره پلیس آتلانتا این دریگری در ساعت ۷.۳۰ دقیقه روز سه شنبه و در بخش بازرسی فرودگاه رخ داد. بنا به گزارش پلیس سه جوان حدود ۱۷ تا ۱۹ ساله قصد عبور از قسمت بازرسی را داشتند که با مامور بازرسی فرودگاه درگیر شدند. بنا به این گزارش یکی از این سه جوان مدارک هویتی به همراه نداشت.


بیشتر بخوانید


بنا به گفته پلیس پس از برخورد غیرمحترمانه یکی از این سه مسافر با پرسنل بازرسی فرودگاه، درگیری فیزیکی رخ داد. لحظاتی بعد دو جوان دیگر نیز به دوست خود ملحق شده و این درگیری شدت گرفت.

گفتنی است؛ هر سه جوان توسط پلیس بازداشت و قرار است به اتهام ایجاد بی نظمی در فرودگاه روانه دادگاه شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.