سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد در جاده‌های استان اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: ۱۰ میلیون و ۱۶۹ هزار تردد در محورهای استان اصفهان در طرح نوروزی ۱۴۰۰ ثبت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه روز گذشته ۸۳۷ هزار و ۱۴۶ مورد تردد در محور‌های استان اصفهان به ثبت رسیده است، گفت: کل تردد‌های ثبت شده در استان اصفهان از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تاکنون ۱۰ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۲۴۶ مورد بوده است.

او با بیان اینکه از میزان تردد در محور‌های استان اصفهان از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تاکنون ۶۹۴ هزار و ۸۲۰ خودرو به شهر‌های استان اصفهان وارد شده است، ابراز داشت: تعداد خودرو‌های خروجی از شهر‌های استان نیز ۷۵۵ هزار و ۵۹۳ مورد بوده است.

افزایش ۷۶ درصدی تردد در جاده‌های استان اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه میزان تردد در محور‌های استان اصفهان از ۲۵ اسفند سال ۹۹ تا پنجم فروردین سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۶ درصد افزایش یافته است، اضافه کرد: باید توجه داشت که ۵۶ درصد از خودرو‌های تردد کننده در محور‌های بومی بوده است.

اوافزود: ۲۴ درصد از خودرو‌های در حال تردد در محور‌های استان اصفهان متعلق به استان تهران، ۹ درصد چهارمحال و بختیاری، ۶ درصد فارس، پنج درصد قم، چهار درصد خراسان رضوی، سه درصد مازندران، سه درصد خوزستان، سه درصد یزد، دو درصد مرکزی و دو درصد کرمان بوده است.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.