سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

مشکل مرغ در کشور تا یک ماه آینده برطرف می‌شود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی بلند مدت وزارت صمت و جهادکشاورزی تا یک ماه دیگر مشکل تامین مرغ در کشور حل خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود مرغ و تأمین آن گفت: مشکل این موضوع فقدان دوراندیشی مدیران مربوطه وزارت صمت و جهاد کشاورزی بر می‌گردد، زیرا نگاه این دونهاد برای حل مشکلات روزانه است.

او تاکید کرد: اگر به مسئله تأمین مرغ از مدت‌ها قبل و دو ماه گذشته رسیدگی کرده بودند، در شرایط فعلی به مشکل بر نمی‌خوردیم؛ از طرف دیگر به حمایت‌ها و تنظیم بازار توجه نمی‌شود و مرغ‌دار مجبور به فروش کمتر از هزینه بازار شده و اکنون تلافی می‌کند.

عدم اجرای قوانین تأمین محصولات دامی‌

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: باید وزارت صمت و جهاد کشاورزی برای یک سال برنامه‌ریزی داشته باشند و همچنین اگر وزرا قوانین برنامه ششم توسعه را که مبنی بر تأمین و تولید ۹۵ درصد محصولات و نهاده‌های کشاورزی و دامی است، اجرا و مشوق در نظر می‌گرفتند، اکنون این مشکل را نداشتیم.

او یادآور شد: اکنون شرایط فعلی بازخورد کم کاری‌های وزارت صمت و جهاد کشاورزی است، اما امیدواریم که تا یک ماه دیگر و در ماه رمضان این معضل حل شود که دچار وضعیت حاد نشویم.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.