سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغالزایی با سرمایه گذاری افزون بر ۷ هزار میلیارد در استان همدان

استاندار همدان گفت: بیش از ۲۵ هزار فرصت شغلی با سرمایه گذاری افزون بر ۷ هزار میلیارد تومان در این استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدسعید شاهرخی، استاندار همدان اظهار داشت: میزان سرمایه گذاری سالانه در استان براساس برنامه سه ساله توسعه ۵ هزار میلیارد تومان تعهد شده بود که سال گذشته تنها در حوزه ایجاد و توسعه فرصت‌های شغلی بیش از ۷ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

او با تاکید بر اینکه استان همدان در سال‌های اخیر شاهد جهشی چشمگیر در مسیر توسعه و پیشرفت بوده است، اظهار داشت: میانگین ایجاد فرصت‌های شغلی در سطح شهرستان‌های دهگانه استان همدان ۱۲۸ درصد است که فراتر از برنامه پیش بینی شده در برنامه توسعه استان است.

استاندار همدان با اشاره به حمایت ویژه دولت تدبیر و امید از روند رشد و توسعه همه جانبه استان، اضافه کرد: اقدامات قابل توجه و ماندگاری طی سال گذشته در استان همدان انجام شده به نحوی که مسیر توسعه، رشد و پیشرفت استان برای سال‌های آینده به خوبی ریل گذاری شده است.

شاهرخی تاکید کرد: در مجموع سال گذشته بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان برای رشد و توسعه همه جانبه و پایدار این استان در بخش‌های مختلف رونق تولید، رشد اقتصادی و اشتغالزایی و تامین و توسعه زیرساخت‌های رفاهی، بهداشتی و خدماتی سرمایه گذاری شده است.

شاهرخی گفت: این میزان سرمایه گذاری صرف اجرای ۶۳ پروژه بزرگ در راستای شعار محوری جهش تولید و با همکاری مشترک دولت و بخش خصوصی در استان همدان شده است.

او اظهار داشت: از مجموع پروژه‌های بزرگ عمرانی استان همدان در سال جاری، ۲۷ درصد از حوزه کشاورزی، ۴۰ درصد در عرصه صنعت و معدن، ۱۶ درصد در بخش گردشگری و ۱۷ درصد نیز در بخش خدمات اجرا شده است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.