سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری عاملان درگیری و قدرت‌نمایی در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: پنج نفر از عاملان سابقه‌دار قدرت‌نمایی و درگیری در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،سرهنگ عباس دولتشاهی،فرمانده انتظامی خرم آباد اعلام کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و عربده کشی با سلاح سرد در یکی از محله‌های شهر، بلافاصله و کمتر از چند دقیقه ماموران گشت‌های انتظامی کلانتری ۱۶ پشته در محل حاضر شدند.

او گفت: پس از حضور ماموران تعداد پنج نفر با در دست داشتن چاقو اقدام به قدرت نمایی می‌نمایند که به محض مشاهده پلیس قصد فرار داشته اند، ماموران ضمن محاصره محل با قدرت و اقتدار عاملین را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

او افزود: پس از دستگیری و انتقال به مقرانتظامی و بررسی سوابق نامبردگان مشخص شد همگی دارای سوابق اعم از شرارت، تیراندازی و چاقوکشی می‌باشند که با دستور مقام قضایی همگی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد ضمن هشدار به افراد مخل نظم و امنیت گفت: هر کس بخواهد اقدام به قدرت نمایی و امنیت مردم را خدشه دار کند قطعا واکنش پلیس به افراد شرور و مخل نظم و امنیت سخت و پشیمان کننده خواهد بود و دستگاه قضایی هم اشد مجازات را برای آنان در نظر خواهد گرفت.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.