سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

مرزبانی به مثابه پاسداری از ارزش‌هاست

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: مرزبانی و نیرو‌های حراست کننده از مرز در تامین امنیت گام‌های اساسی برداشته‌اند و مرزبانی به مثابه پاسداری از ارزش‌هاست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بازدید از نوار مرزی استان کردستان ایران با اقلیم کردستان عراق اظهار داشت: امنیت و آسایش با خون شهیدان و جانفشانی رزمندگان اسلام بوجود آمده است.

او که در میان رزمندگان هنگ مرزی شهرستان‌های سقز و بانه صحبت می‌کرد ادامه داد: مرز‌های ما دست کسانی است که تعهد و تخصص و غیرت لازم را دارند و تا این تعهد وجود دارد کشور از سوی دشمنان در مرز‌ها آسیب نخواهد دید.

حجت‌الاسلام پورذهبی در بازدید از یگان‌ها و پاسگاه‌های مرزی سقز و بانه اظهار داشت: مرزبانی و نیرو‌های حراست کننده از مرز در راستای حفظ و تامین امنیت و ثبات حاکمیت در کشور گام‌های اساسی برداشته‌اند و مرزبانی به مثابه پاسداری از ارزش‌هاست.

حجت‌الاسلام پورذهبی همچنین در دیدار با جمعی از نیرو‌های جوان یگان‌های مرزی و تکاوران با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر و گرامیداشت هفته جوان بر اهمیت مردم‌داری، تواضع و تکریم مردم مرزنشن تاکید کرد.

در این دیدار، که سردار علیرضا مرزبانی فرمانده مرزبانی استان کردستان هم حضور داشت: کامیل کریمیان فرماندار سقز هم با اشاره به گستردگی به صعب‌العبور بودن مناطق کوهستانی و همچنمین ۳۲ کیلومتر مرز مشترک سقز با عراق بر استقرار هنگ مرزی در بسطام تاکید کرد.

کریمیان با اشاره به اهمیت حفاظت از مرز‌ها و گستردگی آن، عنوان کرد: کنترل مرز‌ها از لحاظ فیزیکی قابل انجام نیست و هوشمندسازی برای کنترل مرز، راهکار مناسبی است.

سردار علیرضا مرزبانی فرمانده مرزبانی استان کردستان هم با اشاره به تدابیر لازم این فرماندهی در مزر‌های مشترک با کشور عراق اضافه کرد: هوشمندسازی مرز‌ها از طریق بستر‌های مخابراتی ویژه و احداث خانه‌های سازمانی در قالب مجتمع‌های مسکونی از برنامه‌های کشوری برای مناطق مرزی به ویژه استان کردستان است.

در این بازدید و دیدار، اسماعیل رستم‌پور فرماندار شهرستان بانه، فرمانده سپاه سقز، جانشین فرماندهی انتظامی سقز و معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سقز هم حضور داشتند.

دیدار با تنی چند از روحانیون شهرستان سقز از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی به شهرستان سقز بود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.