سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار رانندگان غیر بومی که به باغملک سفر می‌کنند

فرماندار باغملک در اولین جلسه ستاد مقابله با کرونا در سال جدید گفت: جریمه ۵۰۰ هزارتومانی در انتظار رانندگان غیر بومی که به باغملک سفر می‌کنند در دستور کار است.

محمد نجاتی پور فرماندار باغملک در اولین جلسه ستاد مقابله با کرونا در سال جدید در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وضعیت شهرستان و بحران بیماری کرونا گفت: جریمه ۵۰۰ هزارتومانی در انتظار رانندگان غیر بومی که به باغملک سفر می‌کنند در دستور کار است و بوسیله پلیس راهنمایی و رانندگی اجرا می‌شود.

او افزود:  مناطق گردشگری بر روی مسافران بسته خواهد شد و  انتظار می‌رود که این عزیزان به خاطر حفظ سلامتی خود و خانواده و همشهریان به این مناطق سفر نکنند چراکه  وضعیت شهرستان خطرناک است و باید زنجیره انتقال بیماری کرونا قطع شود.

نجاتی پور اظهار داشت: ایست و بازرسی‌ها در ورودی و خروجی شهرستان به ویژه مناطق گردشگری فعال شوند همچنین مساجد و حسینه‌ها باید بوسیله ادارات اوقاف و سازمان تبلیغات کنترل و بسته شوند.

فرماندار باغملک با بیان اینکه پیام‌های هشدار دهنده در خصوص بیماری کرونا روزانه صادر می‌شوند، تصریح کرد:  ادارات و نهاد‌ها در زمینه اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همکاری نمایند تجهیزات، امکانات  و وسایل مورد نیاز را در اختیار طرح قرار دهند تا بتوان هر چه سریعتر این بیماری را ریشه کن کرد.

محمد حسین یاور احمدی مدیر شبکه بهداشت ودرمان باغملک نیز در این جلسه با اعلام وضعیت قرمز ۲ شهرستان مجاور، رامهرمز و ایذه گفت: اکثر مردم، باغملک را به عنوان مسیر گردشگری خود انتخاب نموده اند که این زنگ خطری است و باید تدابیر لازم در خصوص ورود و خروج اتخاذ گردد.

او با بیان اینکه سعی کردیم وضعیت شهرستان را نارنجی نگه داریم، ولی با سفر‌های نوروزی و رعایت  نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی وضعیت قرمز می‌شود، افزود: از حمایت‌های بی دریغ رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از شهرستان باغملک و همچنین از زحمات تمامی نهاد‌ها، نیروی بسیج مردمی، هلال احمر، و ادارات شهرستان در زمینه اجرای تشدید طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر و تشکر می‌کنیم و طرح تشدید اقدامات هر چه بیشتر شود کمک خوبی به مبارزه و مقابله با این بیماری می‌کند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.