سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی دریایی سپاه مطرح کرد؛

حفظ امنیت آب‌های سرزمینی و فرا سرزمینی زمینه تحقق توسعه و تولید در کشور

فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید از پایگاه دریایی امامت در جاسک گفت؛با توکل به خدا و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مشکلات اقتصادی فائق خواهیم آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید  عملیاتی و رزمی از پایگاه دریایی امامت در جاسک با اشاره به نامگذاری و شعار سال۱۴۰۰ به عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، حفظ امنیت آب‌های سرزمینی و فرا سرزمینی و نیز جلوگیری از صید ترال و قاچاق کالا و سوخت را از راه‌های تحقق توسعه تولید دانست.

او افزود: تلاش خواهیم کرد با همت بسیج دریایی مردم پایه و ا ستمرار امنیت پایدار، زمینه صید و صیادی را برای صیادان بومی در مناطق دریایی هموار و برای حمایت و پشتیبانی از تولید داخلی، از قاچاق کالا و صید ترال جلوگیری کنیم.

دریادار تنگسیری همچنین ساخت بیمارستان ها، درمانگاه‌های تخصصی، اسکله‌های صیادی، موج شکن ها، حوضچه‌های شناوری، مدارس، خانه‌های عالم،جاده سازی‌ و آبرسانی‌ها به مناطق محروم و تشکیل بسیج دریایی  برای ایجاد اشتغال و  امنیت پایدار را گوشه ای از خدمات  نیروی دریایی سپاه  در این مناطق عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


وی  از افزایش حجم فعالیتهای خدماتی با تلاش همرزمان جهادی  در سال جدید خبر داد.

در ادامه این بازدید سردار تنگسیری با حضور در جمع صیادان روستای بحل شهرستان جاسک قول داد در نیمه اول امسال  جاده این روستا را آسفالت و یک واحد برج نور روشنایی در ایستگاه شناور‌های مردمی ساخته شود.

انتهای پیام/ا

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.