سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت از ۳ کشتی‌گیر ناشنوای آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی

سه کشتی‌گیر ناشنوای استان آذربایجان غربی به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.

عبدالسلام معروفی رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  اظهار کرد: علی شکیبازاده نائب قهرمان جهان و قهرمان چندین دوره مسابقات کشوری از ارومیه به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان و حسین سیفلو قهرمان و دارنده چندین مدال طلای ایران از خوی و شهاب رحیمی دارنده چند مدال رنگارنگ نقره و برنز ایران از بوکان  هردو به اردوی کشتی فرنگی تیم ملی  دعوت شدند.

او گفت: اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان و اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان از فردا تا 16 فروردین به ترتیب در استان های قزوین و کرمانشاهبرگزار خواهد شد.

معروفی اضافه کرد: این دو اردو جهت حضور در دومین مرحله اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان و فرنگی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان ٢٠٢١ برگزار خواهدشد.

 رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی  ادامه داد: از سال گذشته تاکنون ١۵ ورزشکار ناشنوای استان در تیم‌های ملی ناشنوایان در رشته‌های مختلف ورزشی حضور یافته و ٧ رشته از ١٧ رشته تحت پوشش هیات نیز فعالیت جدی خود را آغاز کرده‌اند و تلاش می‌کنیم با حمایت از همه ورزشکاران ناشنوای استان، مدال‌های رنگارنگی را در مسابقات مختلف کسب و افتخارآفرینی کنیم.

۳۲ کشتی گیر در بخش بزرگسالان و ۱۶ کشتی گیر در بخش جوانان در دومین اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان کشتی ۲۰۲۱ ترکیه، از ۶ فروردین تا ۱۵ فروردین ماه حضور خواهندیافت.

ششمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان بزرگسالان و چهارمین دوره جوانان آزاد و فرنگی ۲۰۲۱، به میزبانی ترکیه برگزار خواهدشد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.