سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۸ هزار نفر در سیستان و بلوچستان جابجا شدند

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۵۸ هزار و ۷۷۵ مسافر از ۲۵ اسفند پارسال تا چهارم فروردین امسال توسط وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان جابجا شدند.

تیمور باقری معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:۵۸ هزار و ۷۷۵ مسافر از ۲۵ اسفند پارسال تا چهارم فروردین امسال توسط وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهای سواری کرایه برون شهری در حوزه استحفاظی این اداره‌کل جابجا شدند.

تیمور باقری افزود: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده ۶۰ درصد جابجایی مسافر این مدت به مقاصد داخل استان و ۴۰ درصد به مقصد خارج استان انجام شده است.

او ادامه داد: همچنین ۳۶ هزار و ۶۶۹ مسافر در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی از سایر استان‌ها وارد سیستان و بلوچستان شدند.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با تاکید بر پرهیز هموطنان از سفرهای غیرضروری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل مسافر ابلاغ شده و به منظور رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ناوگان حمل و نقل مسافری با ظرفیت ۵۰ درصد در حال خدمات رسانی به مسافران هستند.

او  خاطر نشان کرد: هم‌اینک ۲ هزار و ۵۷۸ راننده مسافری فعال، ۹۰۷دستگاه ناوگان اتوبوسی، هزار و ۴۶۷ دستگاه ناوگان مینی بوسی و ۷۷۵ دستگاه ناوگان سواری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.