سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله نوری همدانی:

اگر در برابر دشمنان قوی باشیم فتنه‌ها به‌جایی نمی‌رسد

آیت الله نوری همدانی گفت: کشور‌های زیادی ازجمله انگلیس، آلمان، آمریکا، فرانسه و رژیم صهیونیستی امروز در برابر ما صف‌آرایی کرده‌اند که نیاز بوده جامعه آن‌قدر قوی باشد تا فتنه‌ها را به‌خوبی بشناسند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت‌الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به حدیثی از امام سجاد درباره خدمت به مردم گفت: کار پلیس با توجه به این روایت بسیار با عظمت است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه امنیت نخستین احتیاج مردم طبق حدیثی از امام صادق (ع) است، ابراز کرد: این امنیت شامل امنیت فکری، مالی و سیاسی است.

آیت الله نوری همدانی دومین نیاز مردم بر مبنای حدیثی از امام صادق (ع) را اجرای عدالت دانست و ادامه داد: سومین موضوع فراوانی و ارزانی نعمت است تا مردم در مضیقه نباشند.

استاد برجسته حوزه علمیه با تأکید بر اینکه شناخت زمان در روایات تأکید فراوانی شده است یادآور شد: طبق سخنان امام صادق (ع) که فرموده‌اند عاقل کسی است که زمان خود را بشناسد، که زمان یعنی شناخت فتنه‌ها و حوادث است.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اهمیت شناخت آخرالزمان و افزایش فتنه‌ها در آخرالزمان تصریح کرد: کشور‌های زیادی ازجمله انگلیس، آلمان، آمریکا، فرانسه و رژیم صهیونیستی امروز در برابر ما صف‌آرایی کرده‌اند که نیاز بوده جامعه آن‌قدر قوی باشد و تا در مسیر درست قرار گرفته و فتنه‌ها را به‌خوبی بشناسند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: امام خمینی (ره) اسلام واقعی را آورد که همین موضوع سبب ناآرامی دشمنان و ایجاد توطئه برای کشور شده است که نیاز به شناخت زمان و دشمن در این شرایط داریم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.