سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۴۷ درصدی کشفیات سرقت در شیروان

فرمانده انتظامی شیروان از افزایش ۴۷ درصدی کشفیات سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ محمد روهنا گفت : کارکنان انتظامی شهرستان شیروان با تلاش‌ها و فعالیت‌های شبانه روزی موفق به افزایش ۴۷ درصدی کشفیات سرقت در سال ۹۹ نسبت به پارسال شده اند.

او تقویت گشت انتظامی و همکاری مردم را رمز موفقیت در پیشگیری از سرقت برشمرد و افزود: دانش انتظامی از مهمترین رموز موفقیت در اجرای ماموریت محوله در سازمان است که از طریق تجربیات غنی گذشته و تدبیر در صحنه عمل بدست می‌آید.


بیشتر بخوانید 


فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در ادامه با اشاره به رعایت کردن نکات ایمنی در راستای کاهش سرقت، گفت : در سال ۹۹ نسبت به پارسال افزایش ۶۶ درصدی کشفیات سرقت منازل با حضور گسترده گشت‌های فعال و همکاری مردم داشته ایم.

او  همچنین از افزایش کشفیات ۱۱۱ درصدی موتورسیکلت و ۶۴ درصدی اماکن در سال ۹۹ نسبت به پارسال خبر داد و گفت: اقدامات پیشگیرانه از سرقت در قالب آموزش و هشدار‌های پلیسی بوده که از طریق توزیع بروشور، نصب بنر و آموزش همگانی در سطح مدارس، محلات و مساجد برای شهروندان انجام شده است.

او  در ادامه افزود : مهمترین اولویت برنامه‌های پلیس اقدامات پیشگیرانه انتظامی از وقوع جرایم بر مبنای همکاری و تعامل با مردم است.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.