سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۱۲۹ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در استان همدان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: ۱۲۹ میلیارد تومان تسهیلات کرونا سال گذشته به طرح های معرفی شده در این استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمد توصیفیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان اظهار داشت: پرداخت تسهیلات کرونا از تابستان سال گذشته آغاز  شد که میزان طرح های معرفی شده برای دریافت این تسهیلات ۱۳ هزار و ۸۸۳ طرح به مبلغ ۱۹۷ میلیارد تومان بود.

او اضافه کرد: ۱۲۹ میلیارد تومان از این مبلغ معادل ۶۵.۵ درصد تسهیلات کرونا جذب و پرداخت شده و علت پایین بودن این رقم استقبال نکردن برخی واحدها و افراد از دریافت تسهیلات کرونا است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: این استان با بیشترین میزان پرداختی در بخش تسهیلات روستایی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.

او افزود: استان همدان در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی رتبه نخست کشور را با پرداخت ۱۱۵ درصد تسهیلات پیش بینی شده کسب کرد این در حالیست که میانگین جذب اعتبار در کشور ۸۹ درصد است.

توصیفیان ادامه داد: مقایسه همدان با استان آخر در زمینه جذب و پرداخت تسهیلات روستایی موید پرداخت ۲ برابر این تسهیلات در این استان است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.