سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار ۴۰ نخبه جوان از سراسر کشور با تولیت آستان قدس رضوی

۴۰ نخبه جوان از سراسر کشور به مناسبت روز جوان با تولیت آستان قدس رضوی در مشهد دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، تولیت آستان قدس رضوی در اردوگاه آسمان هشتم با تعدادی از جوانان نخبه از سراسر کشور به مناسبت روز جوان نشستی صمیمانه داشت.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر جوان گرایی گفت: جوانان امروز مدیران عالی رتبه کشور در آینده هستند که فردای انقلاب را می‌سازند.

او افزود: تا ۲۰ سال آینده نیازی نداریم صحن و رواق جدید بسازیم و فقط تعدادی پروژه نیمه تمام است که باید تکمیل شود بنابراین باید در زمینه‌های فرهنگی کار کنیم.


بیشتر بخوانید


تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: اگر برخی از افراد جامعه از معارف اسلام و اهل بیت تبعیت نمی‌کنند، به این دلیل است که کلام امام منتقل نشده است و ما باید در حد توانمان معارف اهل بیت را تبلیغ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مروی بیان کرد: در آستان قدس رضوی ابتدا باید حرم مطهر را اداره و امکانات و رفاهیات برای زائران را فراهم کنیم، و پس از این مراحل کار فرهنگی انجام دهیم.

او با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر جذب زائران رضوی به مبانی معرفتی رضوی، تصریح کرد: هر ساله تقریبا ۳۰ میلیون زائر به مشهد می‌آیند، اگر بتوانیم سالی پنج میلیون نفر را جذب کنیم بعد از چند سال از لحاظ بینش معرفتی همه ملت پیشرفت می‌کنند.

 

انتهای پیام// م.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.