سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خبرداد؛

افزایش ۶۹ درصدی کشفیات موادمخدرکرمان

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان درمقایسه با سال قبل ۶۹ درصد افزایش کشفیات مواد داشته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ مهدی پورامینایی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت و برابر وظایف ذاتی خود، شبانه روز برای دفاع از نظم و امنیت جامعه تلاش می‌کند.

او افزود: پلیس در اجرای قانون با کسی تعارف ندارد و اجازه نخواهد داد فرد یا افرادی در سطح جامعه موجب خدشه دار شدن امنیت و آرامش شهروندان قانون مدار شوند.

اوتصریح کرد: با رصد اطلاعاتی پلیس کرمان از فعالیت سرشاخه‌های مواد مخدر ۱۱ تن و ۴۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است که در مقایسه با سال قبل ۶۹ درصد افزایش کشف داشته است.

سرهنگ پور امینایی وقوع اکثر سرقت‌های خرد را توسط معتادان متجاهر و تامین هزینه مواد مخدر دانست و افزود: در راستای پیشگیری از بروز سرقت تعداد ۲ هزار و ۱۵۹ نفر معتاد متجاهر به همت ماموران انتظامی این فرماندهی جمع آوری و برای بازگشت به زندگی به مراکز بازپروری تحویل داده شدند.

او با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ نیز اولویت پلیس برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و قاچاقچیان است تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۹۹۱ نفر خرده فروش و ۱۲۱ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.