سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده مرزبانی ناجا: دغدغه امنیتی در مرزها نداریم

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: همه مناطق مرزی کشور از امنیت برخوردار است و امروز علیرغم همه توطئه های دشمنان، هیچ دغدغه امنیتی در مرزها نداریم .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمدعلی گودرزی در نشست صمیمی با مرزنشینان منطقه مرزی اینچه برون در استان گلستان با تبریک سال ۱۴۰۰ هجری شمسی اظهار داشت: شکوفایی اقتصاد کشور، سرمایه‌گذاری، طراحی برای توسعه، برنامه ریزی طرح‌های رفاهی در سطوح مختلف جامعه در گرو تامین امنیت است .

او افزد: دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی، با همراهی برخی عناصر و فریب خوردگان داخلی تلاش زیادی برای مخدوش کردن فضای ذهنی و اعتقادی جوانان ایران اسلامی بویژه در مناطق مرزی دارند که برای مقابله با آن نقش علما و روحانیون برای آشنا کردن بیشتر نسل جوان با تعالیم اسلامی و خدمات جمهوری اسلامی انکارناپذیر است.

سردار گودرزی با اشاره به تلاش مرزبانان در راستای برقراری نظم و امنیت در نقاط مرزی، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل خوب میان مرزبانان و مرزنشینان گام‌های بلندی برای تامین امنیت، توسعه و آبادانی مناطق مرزی و همچنین رفاه مرزنشینان برداریم.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه تقویت و تجهیز مرزبانی استان گلستان طی امسال در دستور کار است، خاطرنشان کرد: همه مناطق مرزی کشور از امنیت پایداری برخوردار است و امروز علیرغم همه توطئه‌های دشمنان، هیچ دغدغه امنیتی در مرز‌ها نداریم.

 

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۲۳ ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
هیچ دغدغه امنیتی در مرز‌ها نداریم؟؟؟!!!
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
بنازم به این اقتدار.