سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

فردا بهره برداری از ۱۲ طرح اقتصادی و عمرانی از طریق ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور

۱۲ طرح اقتصادی و عمرانی در قشم، در دو بخش دولتی و خصوصی و با سرمایه گذاری ارزی بیش از ۲۰ میلیون دلار و ۳۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، عباسیان سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به بهره برداری از ۱۲ طرح اقتصادی و عمرانی گفت: این طرح‌ها در دو بخش دولتی و خصوصی و با سرمایه گذاری ارزی بیش از ۲۰ میلیون دلار و ۳۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در بخش‌های نفت و انرژی، عمرانی، صنعتی، تجاری، و گردشگری فردا با حضور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می شوند.

اوافزود:باافتتاح این طرح‌ها  برای بیش از ۴ هزارنفر زمینه اشتغال فراهم می شود.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم طرح توسعه بخش نخست بندر تجاری بهمن با سرمایه گذاری سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی و پهلو گیری همزمان ۱۴  فروند شناور و لنج های تجاری و باری ۵ و ۱۰ هزار تنی،کارگاه ساخت شناور‌های هزار تنی با سرمایه گذاری ۲۰ میلیون دلاری،مجتمع تجاری معراج با زیربنای ۱۴۷ هزار مترمربع و سرمایه گذاری  ۱۷ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی از جمله مهمترین این طرحهاست.


بیشتر بخوانید


سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در بخش صنعت نفت، گاز و انرژی هم پیش راه اندازی آزمایشگاه مرجع فرآورده‌های نفت و مشتقات گازی با سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و اسکله سوخت‌رسانی شرکت ستاره قشم با سرمایه گذاری دو هزار و ۸۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی از دیگر طرحهایی است که فردا  افتتاح می‌شود.

عباسیان گفت: همچنین بخش گردشگری مجتمع اقامتی و گردشگری به نام ساحل نقره‌ای هم با سرمایه گذاری ۶۲۰ میلیاردی بخش خصوصی آغاز به کار می‌کند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.