سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

خدمات امدادگران هلال احمر در کردستان ستودنی است

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: امدادگران و داوطلبان هلال احمر اقدامات تحسین برانگیزی را در ایام مختلف سال برای خدمت رسانی به مردم انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان عصر سه‌شنبه در بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر گنجی قروه و صلوات آباد سنندج اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در ایام و مکان‌هایی که نیاز به امداد و خدمت رسانی است همواره پیشرو بوده و همه مردم قدردان زحمات نیرو‌های این جمعیت هستند.

او افزود: نیرو‌های امدادگر این جمعیت در تمام فصول سال کار مقدسی را برای خدمت به مردم انتخاب کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خوشبختانه شاهد نظم و انسجام قابل توجهی در پایگاه‌های امداد جاده‌ای مسیر قروه به سنندج هستیم و امیدواریم که سایر پایگاه‌های امداد نیز در دیگر مسیر‌ها اینطور مجهز باشند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: وضعیت پایگاه‌های امداد جاده‌ای گنجی و صلوات آباد که امروز مورد بازدید قرار گرفت مطلوب بوده و از لحاظ تجهیزات و امکانات دارای انسجام خوبی بود.

او در ادامه سخنان خود از تلاش‌های امدادگران مستقر در این پایگاه‌ها تقدیر کرد و گفت: عزم راسخ امدادگران این جمعیت برای کمک به مردم حادثه دیده بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: ارائه آموزش‌های لازم در خصوص کمک‌های اولیه به عموم مردم اقدامی ارزشمند بوده و تلاش می‌کنیم که طلاب و روحانیون استان از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.