سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

انسداد جاده چالوس و هراز تا اطلاع ثانوی/ هشدار هواشناسی در خصوص وزش باد و احتمال ریزش سنگ در جاده ها

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: محور هراز و جاده چالوس به علت احتمال سقوط بهمن وریزش سنگ تا اطلاع ثانوی مسدود شدند.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه سازمان هواشناسی امروز هشدار سطح نارنجی در رابطه با وزش باد صادر کرده است گفت: با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و بارندگی، احتمال وقوع بهمن و ریزش سنگ در جاده چالوس وجود دارد.

او ادامه داد: براساس این هشدار جاده چالوس از ساعت ۱۱ امروز تا اطلاع ثانوی به منظور حفظ ایمنی تردد و پیشگیری از وقوع حادثه مسدود شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور بیان کرد: مسیر جایگزین جاده هراز و فیروزکوه خواهد بود.

محرابی نیا همچنین در رابطه با انسداد برخی از محورها هم گفت: در استان های تهران و مازندران محور هراز (رفت و برگشت) به علت احتمال ریزش سنگ و بهمن تا اطلاع بعدی مسدود است.


مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور توضیح داد: از 20 اسفند تا 3 فروردین متوسط تردد بین استانی در روز یک میلیون و ۷۲۵ هزار ۷۶۶ وسلیه نقلیه بوده است.

او ادامه داد: تردد بین استانی روز سوم فروردین 1400،  یک میلیون ۷۱۳ هزار و۶۸۰ وسیله نقلیه بوده که نسبت به روز قبل ۲ درصد افزایش داشته است.

او تصریح کرد: میزان تردد بين استانی از ابتدای طرح تا کنون نسبت به نوروز 99 ، ۵۶ درصد افزایش داشته است. بیشترین تردد بین استانی روزانه مربوط به ۲۸ اسفند ۹۹ بوده که ۲ میلیون و ۴۶ هزار و ۱۸۱ وسلیه نقلیه بوده است.

محرابی نیا همچنین درباره آخرين وضعيت محورهای شمالی کشور هم گفت:  محورهای هراز ، چالوس و آزادراه تهران شمال مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود است و  تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) وجود دارد.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور همچنین درباره آخرین وضعیت جوی   محورهای مواصلاتی گفت: بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان های کردستان ،آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل وجود دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
ستاد کرونا که مسافرت به شهرهای شمالی را ممنوع نمی کند ، مگر امدادهای غیبی و سوانح به کمک ما بیاید که جلوی ترددهای مصیبت بار گرفته شود !!!
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
اقا تکلیف ما که تعطیلاتمون نیمه ی دوم هست چیه؟ چرا الکی به بهانه ی باد برمیداریم مسیر ها رو میبندید .اونایی که نیمه اول بودن عشقشون رو کردن حالا به ما که رسید جاده ها بسته شد؟؟
علیرضا قربانزاده
۲۳:۲۱ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
واسه اونایی که سفر رفتند و یا قصد رفتن به سفر رو دارند متاسفم. این همه داد می‌زنند که نرید سفر بعد یکی مثل این آقا ناراحته که چرا جاده بسته است
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
هوای تهران آفتابی و خیلی گرمه از باد و بارون و... خبری نیست
گ
۱۴:۳۱ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
در زمان طاغوت مردم سفر را نمی دانستند حتی غذای سیر نمی توانستند بخورند و پس از انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی همه چیز تغییر کرد الان در روستاهای دور افتاده انواع و اقسام خودرو های تولید داخل و خارج فراوان وجود دارد و امکانات و ثروت و پول بیش از حد وارد زندگی مردم شده و نمی دانند چگونه استفاده کنند و دچار مشکل شده اند هر خانواده پنج نفره حداقل چهارروز شخصی دارند آنوقت هم ناسپاسی کرده و از نداشتن ها و دیگر محدودیت ها شکوه می کنند