سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشای تعداد دریافت کنندگان واکسن کرونا در چین

رسانه‌های چینی تعداد شهروندانی که در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند را فاش کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های چینی امروز (چهارشنبه) تعداد شهروندان چینی را که در برابر ویروس کرونا در این کشور واکسینه شده‌اند را فاش کردند.

خبرگزاری چینی «شین هوا» به نقل از کارگروه مشترک وابسته به شورای دولتی مقابله با همه گیری کووید-۱۹ اعلام کرد که حدود ۸۰.۴ میلیون دوز واکسن کرونا تا ۲۲ مارس در سراسر چین توزیع و شهروندان واکسینه شده‌اند.

این کارگروه گفت: تعداد افرادی که در کشور واکسن دریافت می‌کنند به طور مداوم در حال افزایش است. در گام بعدی برنامه واکسیناسیون انبوه و رایگان تسریع می‌شود و پوشش خود برای افرادی که در معرض خطر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ هستند را گسترش می‌دهد.

بر این اساس، فرآیند واکسیناسیون در مقیاس بزرگ به این اعتبار که وسیع‌ترین واکسیناسیون در نوع خود است به زودی آغاز خواهد شد.

همچنین پکن در حال بررسی سیاست‌های متمایز برای صدور ویزا، پرواز‌ها و کنترل تعداد مسافرانی است که از دیگر کشور‌ها به چین وارد می‌شوند.

فنگ زی جیان، معاون مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های چین در این باره گفت: قرار نیست مسافران واکسینه شده را از آزمایش و قرنطینه اولیه به هنگام ورود به کشور معاف کنیم. با این حال، پس از واکسینه شدن سطح بالایی از مردم چین، به پیشرفت بین المللی در تهیه و گسترش طرح «گذرنامه واکسن» توجه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.