سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار زرین دشت:

مردم همکاری نکنند کرونا همچنان جولان می‌دهد

فرماندار شهرستان زرین دشت، گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در زرین دشت همکاری مردم برای مقابله با این بیماری ضروری است که در غیر این صورت باید شاهد جولان این بیماری باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم خرم، فرماندار شهرستان زرین دشت استان فارس، بیان کرد: تمهیدات لازم برای مقابله با بیماری در  زرین دشت برابر با دستورالعمل‌های ستاد ملی و ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اندیشیده شده و خواستار همکاری هرچه بیشتر مردم هستیم.

او،  تصریح کرد: یکی از مشکلات پیش رو در این زمینه  برگزاری مراسم‌های عروسی به شکل سنتی به ویژه در روستاها است که در این رابطه و بر اساس گزارش‌های دریافتی نسبت به تعطیلی چندین مراسم اقدام شده و با  تشکیل پرونده برگزار کنندگان مراسم به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

فرماندار زرین دشت، ادامه داد: به جز تعداد محدودی بیشتر شهروندان نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها  توجه دارند و انتظار ما از همه مردم این است که برای حفظ سلامتی خود و سایر شهروندان توصیه‌ها را جدی گرفته و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

خرم، افزود: به جز صنوف ضروری از جمله نانوایی‌ها، فعالیت سایر صنوف در شهرستان زرین دشت تعطیل است و در حال حاضر نسبت به تعطیلی چند واحد متخلف اقدام شده است.

فرماندار زرین دشت، با اشاره به کنترل تردد در ورودی های شهرستان زرین دشت، اضافه کرد: با توجه به ممنوعیت ورود به مناطق دارای وضعیت قرمز از ورود افراد غیربومی جلوگیری می‌شود.

او، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون  افزون بر ۶ هزار و ۵۰۰ نفر تست کرونا گرفته شده و از این تعداد یک هزار و ۹۸۴ مورد مثبت بوده که بهبود یافته‌اند.

خرم، تاکید کرد: هم اکنون نیز ۱۷۰ نفر از مبتلایان در قرنطینه خانگی و ۲ نفر در بیمارستان بستری هستند و در مجموع تاکنون ۴۱ نفر نیز فوت شده‌اند.

فرماندار زرین دشت، گفت: میزان انجام تست کرونا در شهر زرین دشت نسبت به جمعیت آن بیشتر است و انجام تست سیار  روستاهای شهرستان را نیز در دستور کار داریم.

شهرستان زرین دشت در ردیف مناطق قرمز کرونا  قرار دارد و در فاصله ۲۷۴ کیلومتری شرق شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ت

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.