سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رصد روزانه ۱۰ گروه نظارتی بر فعالیت مراکز گردشگری خراسان شمالی

مدیرکل میراث‌فرهنگی خراسان شمالی گفت: در ایام نوروز روزانه ۱۰ گروه نظارتی بر نحوه ارائه خدمات در مراکز و تأسیسات گردشگری استان نظارت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حبیب یزدان‌پناه مدیرکل میراث‌فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی  خراسان شمالی گفت: در راستای اجرای شیوه نامه های بهداشتی و فراهم آوردن زمینه ارائه خدمات مطلوب، این نظارت‌ها هم‌زمان با ایام نوروز تشدید شده است.


بیشتر بخوانید


یزدان پناه افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، نظارت و پایش مستمر تأسیسات گردشگری استان ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم اجرای دستورالعمل پیشگیری از کرونا ویروس با واحد‌های خاطی برخورد جدی خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی  خراسان شمالی افزود: این دبیرخانه با استقرار در محل اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، فعالیت‌های ستاد نوروزی را هدایت می‌کند و کمیته رسیدگی به شکایات نیز فعال است.

او عنوان کرد: مسافران و هم‌وطنان می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های ۰۵۸۳۲۷۲۹۰۹۸، ۰۹۱۵۸۸۴۰۴۵۰ ارتباط برقرار و نظرات، پیشنهاد‌ها و رسیدگی به شکایات و امور مربوط به خدمات ستاد‌های سفر در استان را پیگیری کنند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.