سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی دریایی سپاه مطرح کرد؛

رونق اقتصادی در گرو پشتیبانی و مانع زدایی در حوزه تولید

فرمانده نیروی دریایی سپاه دربازدید از جزایر فارور،سیری،و بوموسی تحقق شعار سال را مهمترین عامل رشد و توسعه اقتصادی در کشور دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع رزمندگان و خانواده های آنان گفت: پشتیبانی و مانع زدایی در حوزه تولید، قطعا موجب تحقق رونق اقتصادی خواهد شد و کشور را در مقابل تحریم‌ها بی اثر خواهد کرد.

او افزود تولید و رونق آن در کشور مهم‌ترین مسئله در ایجاد رونق اقتصادی است و این مسئله در گرو ایجاد پشتیبانی همه جانبه مسئولان برای برداشتن موانع آن در شرایط امروز کشور است.

سردار تنگسیری تنها راه عبور از مشکلات  کشور را پیروی از راهبرد عالمانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر پایبندی به الگوی مطلوب اقتصاد مقاومتی، ایجاد رونق تولید و جهش تولید در کشور دانست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه مقاومت را مهم‌ترین راه و سلاح مبارزه در برابر زورگویان و مستکبران عالم ذکر کردو افزود امروز ایران اسلامی با هدایت‌های بی بدیل رهبری معظم انقلاب و با مجاهدت‌های بی نظیر فرزندان این مرز بوم همچون سردارشهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، و دیگر هم رزمانشان  توانسته در اوضاع آشوب امروز منطقه، امنیت و اقتدار را به نمایش بگذارد.


بیشتر بخوانید


دریادار تنگسیری با اشاره به نقش مهم نیروی دریایی سپاه  آمادگی لازم را برای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت و پشتیبانی لازم از تحقق شعار سال با ممانعت از ورود بی رویه کالا‌های قاچاق از مرز‌های آبی اعلام کرد.

دریادار تنگسیری همچنین از مجاهدان بهداشت و سلامت  و همکاران مخلص و جهادی بهداری و بهداشت نیروی دریایی سپاه  در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا که بیش از یکسال متحمل زحمات شبانه روزی شده اند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.