سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش پهنای باند شبکه ارتباطی همراه اول خدمتی دیگر به خوزستانی‌ها

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از افزایش پهنای باند همراه اول در شهرک‌های منتظری، مهاجرین دزفول و حیات آباد و شاه نشین لالی در استان خبر داد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به مصرف روز افزون مردم از اینترنت تلفن همراه و لزوم ارائه خدمات بهینه به مشترکان، با تلاش و همکاری کارشناسان حوزه شبکه انتقال و سیار منطقه، عملیات افزایش پهنای باند به منظور افزایش سرعت اینترنت همراه اول در شهرک های منتظری، مهاجرین دزفول و حیات آباد و شاه نشین لالی از ۱۰۰ مگابیت به یک گیگابایت انجام شد.

او افزود: این عملیات با کابل کشی فیبر نوری، تأمین و نصب تجهیزات فنی سیستم‌های انتقال و با فراهم شدن بستر ارتقای تکنولوژی سایت‌های همراه اول و همچنین با برگردان پهنای باند از ۱۰۰ مگابیت به یک گیگابایت، پهنای باند شبکه تلفن همراه مشترکان این شهرک‌ها ۱۰ برابر افزایش یافت.

فلاح زاده تصریح کرد: با افزایش پهنای باند، ضمن پایدارتر شدن شبکه ارتباطی، مشترکان همراه اول در شهرک‌های منتظری و مهاجرین دزفول و همچنین حیات آباد و شاه نشین لالی از کیفیت ارتباطات صوتی و تبادل اطلاعات دیتا به جهت استفاده بهینه از خدمات اینترنت شبکه ارتباطی همراه اول با سرعت بالاتر بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.