سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرواز بالگرد اورژانس بهبهان برای انتقال کوهنورد مصدوم به بیمارستان

بالگرد اورژانس بهبهان برای انتقال کوهنورد به بیمارستان شهیدزاده شهرستان که به دلیل سقوط از قلعه گلاب زیدون مصدوم شده بود، به پرواز درآمد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی بهبهان، پس از دریافت گزارش سقوط کوهنورد از ارتفاعات قلعه گلاب زیدون، بالگرد اورژانس هوایی در ساعت ۱۷ و ۳۵ امروز سه شنبه ۳ فروردین ماه به پرواز در آمد.

در این ماموریت که اولین امدادرسانی هوایی سال ۱۴۰۰ محسوب می‌شود، بالگرد اورژانس کوهنورد را که بر اثر سقوط از ارتفاع منجر به تروما به کمر و پا شده بود را به بیمارستان شهید زاده بهبهان انتقال داد.

قلعه گلو یا همان قلعه گل و گلاب از طبیعت بکر استان خوزستان در شهرستان تاریخی بهبهان بوده که کمتر گردشگری تاکنون موفق به تماشای این قلعه شده است.

قلعه گلو یا همان قلعه گل و گلاب یکی از قلعه‌های تاریخی بوده که میان ۵ روستای شله زار یک و ۲، گنجیگون، چم بستون یا چم بستان و قلعه دز قرار دارد و نزدیک‌ترین روستا به این قلعه، روستای چم بستون است که از بالای قلعه این روستای سرسبز و خرم را می‌توان مشاهده کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.