سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزانه هزار و ۷۰۰ بارنامه صادر می‌شود

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۸۳ شرکت حمل و نقل کالا در استانگفت: روزانه به صورت میانگین بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ بارنامه صادر می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مجید گلزاری در جمع اصحاب رسانه در خصوص وضعیت حمل و نقل کالای استان گفت: ۸۳ شرکت حمل و نقل کالا در سطح استان وجود دارد که روزانه به صورت میانگین بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ بارنامه صادر می‌شود.

او ادامه داد: بین ۳۱ استان کشور به لحاظ مصرف بارنامه رتبه هیجدهم کشوری و بین استان‌های غرب کشور هم رتبه دوم را داریم.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: محصولات سیمانی، محصولات کارخانه‌های قند، صنایع پتروشیمی، پالایشگاهی و نفت محصولاتی است که از استان کرمانشاه حمل می‌شود.

او با بیان اینکه به لحاظ کشاورزی یکی از قطب‌های کشور محسوب می‌شویم، افزود: در کنار محصولات کشاورزی، محصولات دامی نیز به سایر نقاط کشور صادر می‌شود.

گلزاری در خصوص بحث نظارتی، گفت: در حال حاضر دوستان و همکاران با همکاری پلیس راه استان بحث نظارتی را انجام می‌دهند.

او در پایان از مردم خواست، مسائل و مشکلاتی این حوزه را با تماس با شماره ۱۴۱ یا ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ مطرح و مطمئن باشند نسبت به مسائلی که اعلام می‌کنند برای داشتن حمل و نقلی سالم پیگیری‌های لازم انجام و نتایج به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.