سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۵۰ درصدی تردد‌های نوروز‌ی در محور‌های استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: تردد‌های نوروز‌ی در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش حدود ۵۰ درصدی در محور‌های استان سمنان داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان در جلسه قرارگاه مشترک امام رضا و امام علی علیهم السلام و نوروز ۱۴۰۰ که در فرماندهی انتظامی استان سمنان برگزار شد از خدمات دهی بیش از سه هزار و ۵۰۰ نیروی انتظامی در طرح خدمات رسانی نوروزی امسال خبر داد و افزود: با شروع طرح نوروز‌ی نیروی انتظامی استان، از بیست و هشتم بهمن ماه تقریبا صددرصد نیرو‌های انتظامی استان مشغول خدمات رسانی به مردم هستند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از پیش بینی افزایش تردد‌ها و استقرار ۲۱ ایستگاه انتظامی و پلیس راه و پلیس راهور نیز خبر داد و گفت: با وجود افزایش حدود ۵۰ درصدی تردد‌ها در محور‌های استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال، اما به همت نیرو‌های پلیس و دستگاه‌های خدمات رسان وضع راه‌های استان بخصوص از نظر امنیت بسیار خوب است.

در این جلسه خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان هم گفت: با توجه به تلاش‌های نیروی انتظامی استان وضع راه‌های استان امن و روان و به دور از دغدغه امنیتی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان ابراز امیدواری کرد: همانند امنیت راه ها‌ی استان با تلاش نیروی انتظامی استان امنیت در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا هم حفظ شود تا سلامت و مشارکت و رقابت در انتخابات هم از وضع خوبی برخوردار شود.

خجسته پور تاکید کرد علاوه بر نیروی انتظامی دیگر دستگاه‌های اجرایی استان نیز در خدمات نوروزی و فعالیت‌های انتخاباتی آمادگی و خدمات رسانی مطلوبی داشته باشند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.